Значну роль у формуванні
любові до читання відіграє сім’я. Упевненість у своїх силах і можливостях зароджується
в дружній теплій атмосфері родини. Якщо старше покоління шанує книгу, то так до неї ставитиметься й дитина. Не тільки в школі, а і вдома діти вчаться читати й любити книжки.
Мабуть, немає батьків, які б не хотіли навчити своїх дітей швидко й виразно
читати, викликати інтерес до читання. Методичний супровід батьків щодо поглиблення інтересу дітей до читання – в
постійному полі зору вчителя.
Батькам пропонується читати вголос своїм дітям. Читати їм те, що їх радує.
Говорити на різні голоси, зацікавлювати їх і не припиняти читати тільки тому,
що вони самі навчилися це робити. Необхідно
робити
читання вголос моментом єднання, часом, коли ніхто не відволікається на сторонні справи.
На
батьківських зборах батьки знайомляться з порадами «Як навчити дитину любити
читати», «Як досягти оптимальної
швидкості читання молодших школярів», «Як привчити дитину до читання» (додаток 8, 9, 10).
Для
поглиблення обізнаності батьків з проблем дитячого читання у класі організовано батьківський
лекторій. На загальне обговорення виносяться питання психології, методики
дитячого читання, а також значення книги в розвитку інтелектуальних умінь
дитини (додаток 11).
Запорукою успіху в справі розвитку читання учнів є
постійний пошук нових ефективних форм і методів роботи з батьками. Для батьків
випущено та презентовано бюлетень «Цитати видатних людей про значення книги для
людини» - своєрідний мотиватор з розвитку читацької
активності дітей (додаток 12).
У класі запроваджено буккроссинг (хобі і суспільний рух, пов'язаний з вільним
переміщенням книг в суспільних місцях). Головна ідея – «відпустити» книжку в
мандрівку до інших читачів. Учні приносять у клас та залишають на поличці свої
улюблені прочитані книги, щоб інші могли їх почитати. До буккросингу залучилися і батьки. Таким чином
у класі діє «жива» бібліотека для дітей та їх батьків.
Комментариев нет:
Отправить комментарий