Уроки позакласного читання – один із чинників підтримки спілкування учнів з книгою

Невід'ємною складовою у формуванні читацької компетентності є уроки позакласного читання. Їх основна мета - сформувати навички читання та читацьку самостійність учнів, виробити позитивне ставлення школярів до читання з власної ініціативи. Отже, чим раніше дитина візьме в руки «свою» книгу, тим швидше процес читання перетвориться в насолоду, осмислення - у потребі читати. До кінця 4 класу всі учні мають оволодіти навичками та вміннями, які необхідні активному читачеві, технікою читання, орієнтовними та гігієнічними вміннями, а головне, вони мають полюбити книжку та самостійне читання.
На початку кожного уроку з позакласного читання для реклами книг та заохочення дітей до читання здійснюється огляд книжкових новинок. Для цього використовується «бібліофреш» (бібліографічний огляд книжкових новинок) та «буктрейлер» (короткий відеоролик, тривалістю до 3 хв., за мотивами книги).
Готуючись до уроків позакласного читання, діти відвідують шкільну бібліотеку, стежать за новинками дитячих видавництв, знайомляться з газетами та журналами для дітей. Обізнаність у доступному колі читання розширює сферу пізнавальних інтересів школярів, бажання прочитати книгу, яку вибрав сам. Вміння користуватися нею розширює творчу уяву дитини, привчає думати про книжки і їхніх героїв, про тих, хто пише книги, про людей, про своє місце серед них.
Цікаво проходять заочні екскурсії-мандрівки по містах України або по материках, які мають на меті розширити світогляд учнів, поповнити їхній багаж знань, стимулювати пізнавальну активність.
Під час позакласного заходу, літературно-музичного альманаху «Письменники рідного краю» (додаток 5), діти познайомилися з гуляйпільськими майстрами слова, зацікавилися творчістю талановитих поетів-земляків.
В кінці навчального року ефективним є захід «Бенефіс читача» це творчий звіт одного з найактивніших читачів. Мета даного заходу: популяризація кращого читацького досвіду, рекомендації книг для читання


Комментариев нет:

Отправить комментарий